Spletno mesto Mountains Geek uporablja piškotke za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj >>

Splošno
Slike
Zemljevid
Spletne kamere
Splošno
Komentarji

Lipa - Stol (Črni hribi) (Splošno)

Direktna pot

1 ur 0 min
Vreme
Sun Mon Tue Wed Thu Fri
09slika vreme 04d@2xslika vreme 02d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 04d@2x
12slika vreme 04d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 04d@2x
15slika vreme 04d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 04d@2x
18slika vreme 04d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 04d@2x
    Najbližja spletna kamera
Spletna kamera Rence-Vogrsko › North: Province of Gorizia - Nova Gorica
Lipa - Stol (Črni hribi) prikazna slika
Ocena:
Država: Slovenija
Gorovje: Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovje
Izhodišče: Lipa (380 m)
Cilj: Stol (Črni hribi) (629 m)
Izhodišče širina/dolžina: 45.8491 / 13.7034
Cilj širina/dolžina: 45.8588 / 13.6946
Težavnost:
Lahka neoznačena pot   Dodatne informacije o zahtevnosti poti
Priporočena oprema:
Pohodni čevlji
Voda

Dostop do izhodišča:

Z Ljubljane se usmerimo proti Novi Gorici. Iz avtoceste zavijmo na izvozu za Selo / Dornberk / Črniče. Takoj za izvozom sledi še en razcep, kjer zavijemo desno, nato peljemo skozi most pod avtocesto ter pridemo do še enega razcepa, kjer zavijemo dvakrat desno. Po prečenju reke Vipave pridemo do naselja Dornberk, v katerem ob priključitvi ceste na glavno cesto zavijemo levo. Sledi daljša vožnja do naselja Lipa, kjer parkiramo na parkirišču ob cerkvi Sv. Mihaela.

Opis poti:

Peš nas smerna tabla za Trstelj usmeri po manjšem travniku, nato pa se priključimo cesti. Cesto le prečkamo in se znova priključimo poti po travniku, ki pelje v gozd. Sledi daljši vzpon po gozdu, nakar bomo prišli do makadamske ceste, kateri se priključimo in po njej nadaljujemo v levo (ne proti koči) vse do ponovnega razcepa. Tu zavijemo v desno. Pot sčasoma vodi v gozd, kjer pridemo do večjega razcepa. Tu zavijemo v levo proti Stolu. Sledi le še vzpon po stezi in prišli bomo do cilja.