Spletno mesto Mountains Geek uporablja piškotke za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj >>

Splošno
Slike
Zemljevid
Spletne kamere
Splošno
Komentarji

Breginj - Sveta Marija Snežna (Splošno)

0 ur 20 min
Vreme
Wed Thu Fri Sat Sun Mon
09slika vreme 01d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 03d@2xslika vreme 01d@2xslika vreme 04d@2x
12slika vreme 01d@2xslika vreme 02d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 01d@2x
15slika vreme 01d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 02d@2x
18slika vreme 02d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 10d@2xslika vreme 04d@2xslika vreme 01d@2x
    Najbližja spletna kamera
Breginj - Sveta Marija Snežna prikazna slika
Ocena:
Država: Slovenija
Gorovje: Julijske Alpe
Izhodišče: Breginj (576 m)
Cilj: Sveta Marija Snežna (640 m)
Izhodišče širina/dolžina: 46.262 / 13.4259
Cilj širina/dolžina: 46.2659 / 13.4213
Težavnost:
Lahka označena pot   Dodatne informacije o zahtevnosti poti
Priporočena oprema:

Dostop do izhodišča:

Peljite v center Kobarida in v čistem centru na križišču zavijte levo, mimo spomenika Simona Gregorčiča – enega izmed najpomembnejših slovenskih pesnikov. Gotovo se še vsi spomnimo kako smo se v osnovni šoli na pamet učili recitirati njegovo pesem Soči. Potem peljite naravnost skozi bogat drevored. Na svoji desni boste opazili restavracijo Hiša Franko, v kateri jedi pripravlja svetovno znana šefica kuhinje Ana Roš. Če radi dobro jeste, se lahko nazaj grede nagradite z okusnim kosilom iz njene kuhinje. Ko boste prispeli do krožnega križišča, izberite drugi izvoz, proti Briginju in Podbeli. Na svoji desni boste zagledali kazino Aurora. Peljite naprej po cesti, mimo Borjane, Homca do Breginja. V Breginju vozite naravnost še toliko časa, da prečkate most s staro železno ograjo. Takoj čez most boste na svoji levi opazili parkirišče. Tu parkirajte. S parkirišča boste že zagledali vrh Stola, vašega cilja. Vzemite svojo opremo in se peš odpravite po cesti, ki se nahaja na drugi strani ceste po kateri ste prišli.

Opis poti:

S parkirišča prečkajte cesto in se podajte po ulici navzgor. Cesta po koncu hiš postane makadamska tu pa se pričnejo že prvi smerokazi. Sledi hoja v klanec ob potoku in mimo vikenda. Na razpotju, kmalu za vikendom, se držimo ceste (leve smeri) in po njej hitro dosežemo cilj.